Spesialpedagogikk 2. avdeling : vitenskapsteori, design og metode


framstilt av Institutt for spesialpedagogikk. Det utdanningsvitenskapelige fakultet. Universitetet i Oslo
Tale på CD Bokmål 2007
Flere språk: Engelsk

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2007
Omfang
9 t.
Opplysninger
Innhold: "Kap. 2 og 4" i Introduction to comtemporary ÆsicÅ epistemology / J.Dancy. - S. 1-29. - Kausalitet i pedagogikken? / T. Kvernbekk. - S. 31-45. - (I: Nordisk pedagogik, nr 4(17) (1997)). - Why triangulate / S.Mathison. - S. 47-53. - (I: Educational researcher nr 1988). - Understanding and validity in qualitative research / Joseph A. Maxwell. - S. 55-78. - (I: Harvard educational review nr 32(3) (1992)). - Increasing the generalizability of qualitative research / Janet Ward Schofield. - S. 79-112. - (Fra: Qualitative inquiry in education : the continuing debate). - Constructivist, interpretivist approaches to human inquiry / Thomas A. Schwandt. - S. 113-134. - (Fra: Handbook of qualitative research). - Grounded theory methodology : an overview / Anselm Strauss, Juliet Corbin. - S. 135-149. - (Fra: Handbook of qualitative research). - Fjeld, Jan-Egil. Katz, Stephen
Dewey
ISBN
978-82-16-06510-5

Bibliotek som har denne