Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
Tor Wallin Andreassen
Bok Bokmål 2003
Utgitt | Oslo : Gyldendal akademisk , 2003
|
---|---|
Omfang | 302 s. : ill.
|
Utgave | 4. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. Oslo : Ad notam Gyldendal, 1993. - Opplagshistorikk: 4. utg., 2. oppl. 2003; 3. oppl. 2005 (Nkr 359.00)
|
Emner | Bedriftsøkonomi
Kundehandsaming Kvalitet Kvalitetssikring Vis mer... Ledelse
Leiing Merkevarer Salg og service-fag Serviceledelse Servicenæring(produksjon) (sosialøkonomi) Varemerker Økonomi-fag Markedsføring Service Serviceindustri Servicenæringer Kundebehandling Bedriftsledelse Kunderelasjoner(salgsledelse) Markedsføring(bedriftsøkonomi) - Servicenæringer Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) Service((NO-TrBIB)HUME01521) Servicenæringer((NO-TrBIB)HUME07734) markedsføring produksjonsledelse service merkevarer serviceavtaler kundetilfredshet forbrukerforskning forbrukermakt kundeservice serviceledelse |
Dewey | |
ISBN | 8205310718 : Nkr 348.00
|
Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
Tor Wallin Andreassen
Bok · Bokmål · 2006
Digital utgave: Søke-URL
Tor Wallin Andreassen
Bok · Bokmål · 2006
Digital utgave: Søke-URL