Språk i skolen : grammatikk, retorikk, didaktikk


Inger Brügger Budal (red.) ; Rolf Theil, Bernt Ø. Thorvaldsen, Ingebjørn Tonne
Bok Nynorsk 2018
Medvirkende
Utgitt
Bergen : Fagbokforl , 2018
Omfang
350 s. : kol. ill
Utgave
2. utg
Opplysninger
1. utg. 2015. - Har bibliografi, register. - Språk i skolen introduserer grunnleggande språklege emne for grunnskulelærarstudenten og norsklæraren: grammatikk, tekstlingvistikk og retorikk. Her kan ein mellom anna lese meir om grunnlaget for ordklassedelinga vår, dei fem fasane i retorikken, ulike argument for at elevane bør lære seg grammatikk - og likskapane og skilnadane i korleis menneske og sjimpansar kommuniserer. Med oppgåver, løysingsforslag og kuriosa om språk. Omtalen er utarbeidd av BS.. - Veit du at grammar og glamour har eit felles opphav? Eller veit du noko om grunnlaget for ordklassedelinga vår, dei fem fasane i retorikken, eller dei ulike argumenta for at elevane bør læra seg grammatikk? Ein grunnskulelærar i norsk skal, ifølgje rammeplanane for lærarutdanningane, «ha brei kunnskap om språket som system og språket i bruk». Læraren har dessutan eit særskilt ansvar for elevane sine språklege kunnskapar og ferdigheiter. Språk i skolen introduserer grunnleggjande språklege emne for grunnskulelærarstudenten og norsklæraren: grammatikk, tekstlingvistikk og retorikk. Fagstoffet vert formidla med kunnskap, entusiasme og underhaldande døme. Her er fagkunnskapen brei, vinklinga didaktisk og banda til Kunnskapsløftet tydelege. Denne andreutgåva av Språk i skolen er revidert og oppdatert, mellom anna med eit nyskrive kapittel om skrift og tale. Nytt er også ein bolk med oppgåver og løysingsforslag. Boka har kapittel på både nynorsk og bokmål, og gjer slik studentane kjende med fagspråk på
Emner
Dewey
ISBN
978-82-450-2403-6

Bibliotek som har denne