Mediekommunikasjon 2 : med opplevelse som metode


Siri Ødegård og Inger Hobæk
Bok Bokmål 2007 · Lærebøker
Annen tittel
Medvirkende
Hobæk, Inger (medforf)
Utgitt
Oslo : Gan Aschehoug , 2007
Omfang
Illustrert
Utgave
1. utg., 1. oppl
Opplysninger
Undertittel på omslaget: Medier og kommunikasjon. - Har bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, register, sammendrag. - Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register. - Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel
Emner
Sjanger
Dewey
ISBN
82-492-0938-9. - 978-82-492-0938-5

Bibliotek som har denne