Markedsføringsledelse


Runar Framnes og Hans Mathias Thjømøe
Bok Bokmål 2001
Medvirkende
Utgitt
Oslo : Universitetsforl , 2001
Omfang
520 s. : ill
Utgave
6. utg
Opplysninger
Bibliografi: s. 507-515. - Boken dekker grunnleggende emner innen markedsføring. Stoffet er forankret i nyere internasjonal forskning og tilpasset norske markedsforhold, gjennom eksempelbruk og case fra norske bedrifter. Boken henvender seg til studenter som tar innføringsfag i markedsføringsemner, men den vil også være relevant for ledere og markedsførere som ønsker et tilgjengelig oppslagsverk på feltet. Dette er den niende utgaven av boken. Siden forrige utgave i 2011 har forfatterne revidert innholdet med henblikk på digital markedsføring og sosiale medier, og et nytt kapittel om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeiderens rolle har kommet til. Omtalen er utarbeidet av BS.. - Trygt forankret i oppdatert internasjonal forskning og breddfull av gode norske eksempler. Denne boken gir deg en lettlest, oppdatert, grundig og oversiktlig innføring i markedsføring. «Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassikker gjennom mange år. Den er er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av case og eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet er det skrevet et nytt kapittel 13 om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeideren. Digital markedsføring og markedsføring gjennom sosiale medier har fått en viktig plass i flere kapitler. I tillegg har boken fått tilført mange nye og aktuelle eksempler. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier
Emner
Dewey
ISBN
82-15-00117-3

Bibliotek som har denne