Relasjonskompetanse : resultater gjennom samhandling


Jan Spurkeland
Bok Bokmål 2005
Utgitt
Oslo : Universitetsforl , 2005
Omfang
312 s. : ill
Utgave
1. utg., 2. oppl
Opplysninger
Bibliografi: s. 307-309. - Boka gir både praktisk og teoretisk innsikt i ferdigheter og evner som utgjør kjernen i relasjonskompetanse. Den viser hvordan man ved å øve og være bevisst på disse elementene vil kunne lykkes bedre i samhandling med andre og oppnå bedre resultater. Har litteraturliste og stikkordregister. - Gode løsninger og resultater oppstår i spenningsfeltet mellom mennesker. Forskning viser at relasjonsmesterne oppnår de beste resultatene. Dette er noe av kjernen i denne boken som gir både praktisk og teoretisk innsikt i ferdigheter og evner som utgjør relasjonskompetanse. Jan Spurkeland har tidligere gitt ut ?Relasjonsledelse? (2004). Har stikkord- og litteraturliste. 312 s. Ib. 2005. - Gode løsninger og resultater oppstår i spenningsfeltet mellom mennesker. Forskning viser at relasjonsmestrene oppnår de beste resultatene. Dette er noe av kjernen i denne boken, som gir både praktisk og teoretisk innsikt. Her lærer du om ferdighetene og evnene som utgjør relasjonskompetanse. Ved å øve bevisst på disse elementene vil leseren kunne lykkes bedre i samhandlingen med andre og oppnå bedre resultater. Boken er pedagogisk tilrettelagt slik at leseren - en leder, en coach, en student eller en lederutvikler - kan benytte den som verktøy for trening og samhandling. Denne tredje utgaven er gjennomgående revidert og oppdatert
Emner
Dewey
658.4 . - 658.409 . - 658.45
ISBN
82-15-00646-9. - 978-82-15-00646-8

Bibliotek som har denne