Dialog, samspel og læring
Olga Dysthe (red.)
Bok Nynorsk 2001
Utgitt | Oslo : Abstrakt , 2001
|
---|---|
Omfang | 351 s.
|
Opplysninger | 4. oppl. med 13-sifret ISBN. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 2003; 3. oppl. 2006; 4. oppl. 2008 (Nkr 365.00). - Data om bidragsyterne: s. 349-351. - Har bibliografi. - Ei av dei viktigaste utfordringane innanfor utdanning er å finne balansen mellom individ og fellesskap, mellom individualiserande og felleskapsretta læringsformer. Skolen har framleis potensial i seg til å vere kulturbærande og til å skape ein kultur som tolererer og verdset ulikskap. Men det betyr at skolen må leve i spenninga mellom å gi rom for individuelle læringserfaringer og å dyrke fellesskapsprosessaene. Korleis det skal gjerast i praksis har både med læringssyn og didaktisk kompetanse å gjere. I denne boka blir derfor artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjoner. Boka rommer artiklar av forfattarar innanfor ulike fagfelt ? som pedagogikk, psykologi, norsk og fagdidaktikk. Boka vil vere av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Litteraturlister. Nyn./bm.. - Ei av dei viktigaste utfordringane innanfor utdanning er å finne balansen mellom individ og fellesskap, mellom individualiserande og fellesskapsretta læringsformer. Skolen har framleis potensial i seg til både å vere kulturbærande og til å skape ein kultur som tolererer og verdset ulikskap. Men det betyr at skolen må leve i spenninga mellom å gi rom for individuelle læringserfaringar og å dyrke fellesskapsprosessane. Korleis det skal gjerast i praksis har både med læringssyn og didaktisk kompetanse å gjere. I denne boka blir derfor artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjoner
|
Emner | Bachtin, M.M.
Bachtin, Michail Dewey, John Mead, George Herbert Vis mer... Vygotskij, Lev Semenovic
Læring : Pedagogisk psykologi Ped-fag Psychology, Educational Undervisningsteori klasserom kommunikasjon kunnskap kunnskap læring mappemetodikk samtaler klasserom sosiokulturell teori kommunikasjon psykologi pedagogikk mappeevaluering mappevurdering mappeevaluering mappemetodikk mappevurdering psykologi samtaler sosiokulturell teori Education Læring Pedagogikk Pedagogisk psykologi |
Dewey | |
ISBN | 8279350284. - 978-82-7935-028-6
|