Kritisk literacy i klasserommet
Aslaug Veum og Karianne Skovholt
Bok Nynorsk 2020
Flere språk: Bokmål
Medvirkende | Skovholt, Karianne (medforf)
|
---|---|
Utgitt | Oslo : Universitetsforlaget , 2020
|
Omfang | 147 sider : illustrasjoner
|
Opplysninger | Med heile verda tilgjengeleg gjennom internett er evna til å vurdere vel så viktig som evna til å finne informasjon. Kritisk literacy er nøkkelen. Denne boka handlar om kva det vil seie å ha ei kritisk tilnærming til tekst, og korleis ein kan arbeide med kritiske tilnærmingar i klasserommet. Med utgangspunkt i internasjonal teori og forsking blir kritisk literacy presentert både som ein kompetanse, eit teoretisk felt og som nokre didaktiske metodar. Boka gir ein introduksjon til feltet kritisk literacy og tilbyr verktøy og konkrete eksempel på korleis lærarar kan arbeide med å utvikle elevane sine kritiske ferdigheiter. Aslaug Veum og Karianne Skovholt er båe førsteamanuens i norsk ved Institutt for språk og litteratur, Campus Vestfold, Universitetet i Sørøst-Norge. Dei er produktive forskarar og faglitterære forfattarar med ei rekkje utgjevingar bak seg.
|
Emner | Lesestrategier
Analysemetoder Didaktikk : (NO-TrBIB)HUME07882 Leseferdighet : (NO-TrBIB)HUME06327 Vis mer... Leseforståelse
Leseforståing Skolen : (NO-TrBIB)HUME27903 Tekstanalyse : (NO-TrBIB)HUME06623 Tekster : (NO-TrBIB)HUME06028 Skolen((No-TrBIB)HUME27903) Literacy Teori Kritikk språkundervisning grunnskoleutdanning kritisk pedagogikk tekstlingvistikk informasjonskompetanse kildekritikk |
Dewey | |
ISBN | 978-82-15-03307-5
|