Skulen og den digitale læringsrevolusjonen
Rune J. Krumsvik (red.)
Bok Nynorsk 2007
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Universitetsforl , 2007
|
Omfang | 276 s. : ill
|
Utgave | 1. utg., 1. oppl
|
Opplysninger | Fem basiskompetanser : Lesing, skrivning, regning, muntlig fremstilling og digital kompetanse. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 2009 (Nkr 269.00). - Har bibliografi. - Har bibliografi, innhaldsliste, notar. - I Kunnskapsløftet har digital kompetanse fått status som den 5. basiskompetansen, på lik linje med lesing, skriving, rekning og munnleg framstilling. Gjennom 10 artiklar i denne boka fokuserer forfattarane på kva for implikasjonar dette vil få for både skulen, læraren og eleven. Dette blir sett i høve til relevant IKT-forsking og rettar òg eit søkjelys mot korleis den digitale revolusjonen utfordrar vår tradisjonelle oppfatning av både kunnskap og læring. - I den nye skulereforma "Kunnskapsløftet" har digital kompetanse fått status som den 5. basiskompetansen, på lik linje med lesing, skriving, rekning og munnleg framstilling. Forfattaren tek her for seg kva for implikasjonar dette vil få for både skulen, læraren og eleven. Desse nye digitale straumdraga blir sett i høve til relevant IKT-forsking og rettar òg eit søkjelys mot korleis den digitale revolusjonen utfordrar vår tradisjonelle oppfatning av både kunnskap og læring
|
Emner | Datastøttet-læring
Digital kompetanse Digitale læringsprosesser Digitale-medier Vis mer... Digitalisering
Fagkrets IKT-basert undervisning Informasjonsteknologi : Undervisning Informasjonsteknologi - Skolen Kunnskap Skolen Spesialpedagogikk Undervisning-Metoder Undervisningsmetoder : IKT ikt undervisning læring skolen digitale medier digital kompetanse e-læring nettbasert tilpasset opplæring kunnskapsløftet situert vurderingsformer prosjektarbeid læringsressurser nettverkssamfunnet Digitale læremidler Evaluering Informasjonsteknologi Læring : (NO-OsBA)1122626 Pedagogikk Prosjektarbeid : (NO-OsBA)1128218 : (NO-OsBA)1118533 |
Dewey | |
ISBN | 82-15-00563-2. - 978-82-15-00563-8
|