Feedback


Guro Øiestad
Bok Bokmål 2004
Utgitt
Oslo : Gyldendal akademisk , 2004
Omfang
176 s.
Utgave
1. utg., 2. oppl
Opplysninger
h.. - Bibliografi: s. 171-172. - Alle har behov for å få tilbakemeldinger eller feedback. Enten det er kolleger som gir råd og korreks, barn som skal oppdras, venner som ber om råd eller ledere som gir tilbakemeldinger på ansattes innsats. Guro Øiestad tar i denne boken for seg hvordan vi bedre kan gi og ta i mot feedback. Målet med boken er å inspirere leseren til å forsøke andre holdninger i nære forhold, enten dette er venninneforhold, parforhold, kollegarelasjoner eller forholdet mellom foreldre og barn. Forhåndsomtale. - Forfatteren ser på hvorfor det er så viktig å få tilbakemelding eller feedback på det man gjør. Hvordan kan vi gi feedback til andre, hva er god feedback, hva skal til for at vi tør å gi det og tør og ta imot? Med litteratur- og stikkordliste
Emner
Dewey
ISBN
82-05-33097-2

Bibliotek som har denne