Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon


Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot
Tale på CD Bokmål 2020

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Aarflot, Elling (medforfatter)
Johannessen, Magne (medforfatter)
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
Opplysninger
I prod. per august 2020. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget.
Emner
Dewey
658.8 . - 659.1
ISBN
978-82-16-31578-1

Andre utgaver/formater

Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elli...

Bok · Bokmål · 2018
Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elli...

Daisy lydbok · Bokmål · 2020

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne