
Consumer behavior
Leon G. Schiffman
Bok · Engelsk · 2007
Utgitt | Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2007
|
---|---|
Omfang | XIX, 561, [71] s. : ill.
|
Utgave | 9th ed.
|
Emner | Consumer behavior
Motivation research (Marketing) Forbrukerundersøkelser Markedsundersøkelser markedsforskning forbrukeratferd forbrukere markedsføring |
ISBN | 0131869604. - 9780131869608
|
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)