Kvalitet og kreativitet i klasserommet : ulike perspektiver på undervisning
Kåre Kverndokken, Norunn Askeland og Henriette Hogga Siljan (red.)
Tale på CD Bokmål 2023
Flere språk: Nynorsk, Engelsk
Medvirkende | Askeland, Norunn (medforfatter)
Bakke, Jannike Ohrem (medforfatter) Bjørshol, Stig (medforfatter) Bottolfs, Marthe (medforfatter) Vis mer... Bueie, Agnete (medforfatter)
Burner, Tony (medforfatter) Carlsen, Christian (medforfatter) Karlsen, Lisbet (medforfatter) Klaveness, Elise (medforfatter) Kverndokken, Kåre (medforfatter) Lindstøl, Frode (medforfatter) Lund, Ragnhild (medforfatter) Moe, Mette (medforfatter) Mortensen-Buan, Anne-Beathe (medforfatter) Siljan, Henriette (medforfatter) Tishakov, Theresé (medforfatter) Winje, Geir (medforfatter) |
---|---|
Utgitt | Oslo : Norsk Lyd- og blindeskriftbibliotek , 2023
|
Opplysninger | I prod. per jan. 2023. - Clara Talesyntese. - Hulda Talesyntese. - William Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Det er et stort behov for praksisnær forskning om undervisningskvalitet i skolen. Denne boken imøtekommer dette behovet. Forfatterne viser hvordan kreative lærergrep i ulike fag bidrar til forbedret undervisning. De tar opp spørsmål som: Hva kjennetegner ideallæreren, og hvilke metaforer brukes for å beskrive ham eller henne? Hvordan kan man undersøke elevers tekstkompetanse ved hjelp av visuelle metaforer og modeller? Hva kan læreren gjøre for å styrke elevens matematiske identitet i klasserommet? Erfaringene med et rikt utvalg av undervisningsopplegg blir drøftet og vurdert.
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-16-47006-0
|
Kvalitet og kreativitet i klasserommet : ulike perspektiver på undervisning
Kåre Kverndokken, Norunn Askeland og Henr...
Bok · Bokmål · 2017
Kåre Kverndokken, Norunn Askeland og Henr...
Bok · Bokmål · 2017
Kvalitet og kreativitet i klasserommet : ulike perspektiver på undervisning
Kåre Kverndokken, Norunn Askeland og Henr...
Daisy lydbok · Bokmål · 2023
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Kåre Kverndokken, Norunn Askeland og Henr...
Daisy lydbok · Bokmål · 2023
Tilhører NLB
Vis hos NLB