
Markedsføring som akademisk fag
Ove Daniel Jakobsen
Bok · Bokmål · 1990
Utgitt | Oslo : Rådet for samfunnsvitenskapelig forskning, NAVF : Universitetsforlaget , 1990
|
---|---|
Omfang | 172 s. : fig.
|
Opplysninger | Avhandling (doktorgrad) - Norges handelshøyskole, Bergen, 1990. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Commerce
Organization and administration Science Markedsføring markedsføring høyere utdanning studium-og-undervisning bedriftsøkonomi |
Dewey | |
ISBN | 8200211843 : Nkr 165.00
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Levanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for humaniora har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)