Lese- og skrivevansker : teori og tiltak


Hilda Sandsbraaten
Bok Bokmål 2020 · Hovedoppgave
Utgitt
Oslo : Pedlex , 2020
Omfang
illustrasjoner
Utgave
2. utgave
Opplysninger
Hovedoppgave - Universitetet i Oslo, 2000. - Oppdatert kunnskap om lese- og skrivevansker og dysleksi! Denne boka gir en oppdatert presentasjon av hva vi vet om lese- og skrivevansker og dysleksi, og hva lærere kan gjøre for å kartlegge elevenes lese- og skriveutvikling, oppdage lese- og skrivevansker og sette i gang relevante tiltak. Tilpasset opplæring, tidlig innsats og tett på - skolen skal legge til rette for at alle elever kan oppleve mestring og verdien av kunnskap. En viktig forutsetning for at dette skal skje, er kompetanse hos læreren.
Emner
Garborg, Arne , 1851-1924 : (NO-TrBIB)90061330
Hamsun, Knut , 1859-1952 : (NO-TrBIB)90052521
Kittang, Atle , 1941-2013 : (NO-TrBIB)90137900
Mork, Geir : Den reflekterte latteren : (NO-TrBIB)90147673
Vis mer...
Sjanger
Dewey
371.914 (hovednummer). - 801.95 . - 839.8209
ISBN
8283721933. - 9788283721935

Bibliotek som har denne