
Serviceledelse : markedsføring av tjenester : service som konkurransefortrinn
Tor Wallin Andreassen
Bok · Bokmål · 1999
Utgitt | Oslo : Ad notam Gyldendal , 1999
|
---|---|
Omfang | 416 s. : ill.
|
Utgave | 3. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. 1993. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Ledelse
Markedsføring Service Servicenæringer markedsføring tjenestemarkedsføring ledelse servicebedrifter tenestemarknadsføring service management marknadsføring tenestenæringar verksemdsleiing serviceindustri markedsplanlegging strategisk servicekvalitet salg tjenester tjenesteyting kundeservice serviceledelse servicenæring serviceyrker konkurranse |
Dewey | |
ISBN | 8241709854 : Nkr 385.00
|
- Deichman Bjørvika har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Maihaugen: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NINA-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norsk oljemuseum: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)