
Fra tall til ord : kvalitativ metode i markedsforskning
Ola Gaute Aas Askheim
Bok · Bokmål · 2000
Utgitt | [Oslo] : Universitetsforl. , cop. 2000
|
---|---|
Omfang | 154 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Kvalitative metoder
Markedsføring Samfunnsvitenskap forskningsmetoder markedsforskning kvalitative metoder koding undersøkelserfokusgrupper internett utvalg analyse |
Dewey | |
ISBN | 8251840562 : Nkr 268.00
|
- Hamar bibliotek har 1 av 1 ledig
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 2 av 2 ledig
- Handelshøyskolen BI campus Bergen: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 2 av 2 ledig
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 2 av 2 ledig
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 1 av 1 ledig
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 2 av 2 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Stjørdal bibliotek har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 2 av 2 ledig
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 2 av 2 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 1 av 1 ledig