Lese- og skrivevanskar i vidaregåande skole


av Ingolv Austad ... [et al.]
Bok Nynorsk 1993 · Pedagogikk/filosofi

Oppdaterer

Medvirkende
Engen, Liv ( Medforfatter )
Høien, Torleiv (Medforfatter)
Skaathun, Astrid (Medforfatter)
Utgitt
[Oslo] : Cappelen , cop. 1993
Omfang
144 s. : ill.
Utgave
2. oppl.
Passer for
Opplysninger
Medforf.: Liv Engen, Torleiv Høien, Astrid Skaathun. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 1994. - Perspektivet på lese- og skrivevanskar er her utvida til ikkje å gjelda berre ordavkoding og rettskriving, men også forståing og produksjon av tekst i heilskapleg kontekst. Boka er skriven med tanke på vanlege lærarar i vidaregåande skole som har behov for å vita meir om lese- og skrivevanskar og korleis slike vanskar kan avhjelpast. Ho er og skriven som ei lærebok på grunnfagsnivå for lærarar som tar vidareutdanning i spesialpedagogikk.. - Elektronisk reproduksjon
Emner
Sjanger
Dewey
439.82 . - 371.9 . - 371.91 . - 371.914 . - 373.24
ISBN
8202140366(h) : 178,00

Andre utgaver/formater


Bibliotek som har denne