Å være lærer i interkulturell kontekst : om dialogens betydning for lærerkompetansen
Thor-André Skrefsrud
Bok Bokmål 2012 · Doktoravhandlinger (Form)
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | Trondheim : Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for arkeologi og religionsvitenskap , 2012
|
---|---|
Omfang | 264 s. + 1 CD
|
Opplysninger | Avhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2012
|
Emner | Flerkulturell pedagogikk
Lærere Flerkulturell pedagogikk((NO-TrBIB)HUME07885) Lærere((NO-TrBIB)HUME07510) arkeologi religionsvitenskap lærerutdanning lærerkompetanse |
Sjanger | Doktoravhandlinger (Form) : (NO-TrBIB)HUME01029. - Doktoravhandlinger . - Doktoravhandlinger((NO-TrBIB)HUME01029) . - Doktoravhandlinger((uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61)
|
Dewey | |
ISBN | 9788247133347
|