Elev- og lærarrolla : vilkår for læring
Elev- og lærarrolla
Bok · Flerspråklig · 2019
Flere språk: Bokmål, Nynorsk
| Medvirkende | |
|---|---|
| Utgitt | Oslo : Samlaget , 2019
|
| Omfang | 1 online (nettilkoblet) ressurs (248 sider) : illustrasjoner
|
| Utgave | 1. utgave
|
| Opplysninger | 1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2015. - I skuledebatten dei siste åra har vilkåra for læring stått sentralt. Peder Haug har redigert denne artikkelsamlinga der forfattarane tek for seg korleis elev- og lærarrolla verkar inn på vilkåra for læring. Bidragsytarane tek opp temaet på svært ulike måtar og emna spenner frå utviklingsarbeid til didaktikk og spørsmål om vurderingsformer. Boka er delt inn i to delar. I første delen er temaet korleis elev- og lærarrollene er nært knytte saman med dei rammene som er gitt i skulen, og korleis lærarutdanning, skuleleiing, læringsleiing og elevmangfald kan vere avgjerande for elevane si læring. Andre delen av boka tek opp ulike sider ved dei to rollene slik dei kjem fram i praktisk undervisning. Boka er skriven for forskarar, lærarutdannarar, lærarar, studentar og andre med interesse for skulen.
|
| Emner | |
| Dewey | |
| ISBN | 9788252199796
|