
Kompetanse for inkluderende praksis : et innovasjonsprosjekt om samarbeid mellom barnehage/skole og PP-tjenesten
Marit Mjøs
Bok · Flerspråklig · 2023
Flere språk: Bokmål, Nynorsk
Originaltittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Omfang | 313 sider
|
Utgave | 1. utgave
|
Opplysninger | Denne boka er tilgjengelig i en gratis open access-utgave på noasp.no Denne antologien utgjør hovedrapporten etter et tre-årig innovasjonsprosjekt som har hatt hovedfokus på samarbeidet mellom barnehage/skole og PP-tjenesten, og etablering av et samarbeid der man i fellesskap utvikler kompetanse for inkluderende praksis. Forskere ved NLA Høgskolen, Universitetet i Stavanger og Statped har gått inn i et partnerskap der man både har støttet de ulike innovasjonsprosessene og fulgt prosessene gjennom datainnsamling og analyse. Slik samsvarer dette innovasjonsprosjektet på flere måter med profilen i den nasjonale strategien Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis, som er iverksatt i løpet av prosjektperioden. Erfaringene som presenteres i antologien vil derfor være relevante og aktuelle både for aktører i universitets- og høgskolesektoren og i kommunene.
|
Emner | inkludering barnehager skole samarbeid PPT
|
Dewey | |
ISBN | 9788202794835
|
- Dronning Mauds Minne: Høgskole for barnehagelærerutdanning Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Molde, Bibliotektjenesten i Kristiansund: Campus Kristiansund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NLA Høgskolen Sandviken: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Statped bibliotek: Biblioteket - Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)