
Service management
Richard Normann
Bok · Bokmål · 1991
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | Oslo : Bedriftsøkonomens forl. , cop. 1991
|
Omfang | 227 s. : ill.
|
Utgave | 2. utg.
|
Opplysninger | 1. norske utg. 1983. - Opplagshistorikk: 2. utg., 3. oppl. 1994 (Nkr 274.00); 4. oppl. 1995; 5. oppl. 1997 (Nkr 278.00); 6. oppl. 1998. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Leadership
bedriftsledelse ledelse markedsføring tjenesteyting service servicesamfunnet bedriftsøkonomi administrativ serviceledelse lederskap administrasjon lederansvar servicenæring servicenæringer servicebedrifter strategi organisasjoner serviceorganisasjoner seviceorganisasjoner |
Dewey | |
ISBN | 8270376744 : Nkr 248.00
|
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Levanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Signo kompetansesenter: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- SINTEF AS: Biblioteket Fv1, Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Sykehuset Telemark HF: Fagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)