
Exploring contextual stressors and coping strategies in physical education : a case study approach
Eli-Karin Sjåstad Åsebø
Bok · Engelsk · 2023 · Doktoravhandlinger
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Omfang | ix, 213 sider : figurer ; tabeller
|
Opplysninger | Delvis opptrykk av artikler samt annet vedlagt materiale. - Avhandling (ph.d.) - Høgskolen i Molde - vitenskapelig høgskole i logistikk og Høgskulen i Volda, 2023. - Acknowledgements. -. - To broaden our knowledge and understanding of contextual stressors, coping strategies, and lower secondary school student's experiences in physical education. -
|
Emner | Physical Education and Training
Atferd - pedagogisk psykologi Attitude Change Coping Vis mer... Elever
Helplessness Idrett - ungdomsskoleopplæring og videregående opplæring Idrettspsykologi Kroppsøving og trening Kroppsøving Kroppsøving - Undervisning - Ungdoms- og videregående skole Kroppsøving - ungdomsskoleopplæring og videregående opplæring Læringspsykologi Motivasjon Peer Influence Physical Education Secondary School Students Self Concept Stress Variables Stress management Stressmestring Student Behavior Ungdomsskoleopplæring og videregående opplæring Ungdomsskoler Ungdomstrinnet (8.-10. trinn) Lower secondary school Students' experiences Stressors Physical education (PE) eleverfaringer elevopplevelser elevatferd kroppsøvingselever stressorer stressfaktorer kroppsøving kroppsøvingsfaget ungdomsskolen Case studies |
Sjanger | |
Geografisk emneord | |
ISBN | 978-82-7962-351-9
|