
Teaching for quality learning at university
John B. Biggs
Bok · Engelsk · 2022
Originaltittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Omfang | xxiv, 384 sider : illustrasjoner, figurer, tabeller
|
Utgave | Fifth edition
|
Opplysninger | Previous edition: published as by John Biggs and Catherine Tang. 2011. - PART I: EFFECTIVE TEACHING AND LEARNING FOR TODAY’S UNIVERSITIES1. The Changing Scene in University Teaching2. Teaching According to how Students Learn3. Setting the Stage for Effective Teaching4. Contexts for Effective Teaching and Learning5. Knowledge and Understanding6. Constructively Aligned Teaching and AssessmentPART II: DESIGNING CONSTRUCTIVELY ALIGNED OUTCOMES-BASED TEACHING AND LEARNING7. Designing Intended Learning Outcomes8. Teaching/Learning Activities for Declarative Intended Learning Outcomes9. Teaching/Learning Activities for Functioning Intended Learning Outcomes10. Aligning Assessment Tasks with Intended Learning Outcomes: Principles11. Assessing and Grading for Declarative Intended Learning Outcomes12. Assessing and Grading for Functioning Intended Learning OutcomesPART III: CONSTRUCTIVE ALIGNMENT IN ACTION13. Implementing, Supporting and Enhancing Constructive Alignment14. Constructive Alignment as Implemented: Some Examples. - The concept of constructive alignment has supported generations of students and teachers within higher education. It is a ‘backward design’ method of teaching where the student outcomes are identified first and the teacher then designs teaching activities to enable students to achieve those outcomes, assessing how well they have been achieved. Each chapter outlines how to design the learning outcomes, teaching and assessments for success in learning. This updated edition of Teaching for Quality Learning at University: • Provides a comprehensive, research-based theory of teaching for teacher reflection • Outlines how educational technology can be used in constructively aligned teaching • Helps staff developers to provide support for staff and departments in line with institutional policies • Offers a framework for quality assurance and quality enhancement across a whole institution Teaching for Quality Learning at University continues to be used as a framework for designing higher education teaching systems globally and is essential reading for those in the field.
|
Emner | College teaching
Effective teaching Learning Høyere utdanning Vis mer... Undervisning
Universitetspedagogikk undervisning universitetspedagogikk læring høyere utdanning universiteter |
Dewey | |
ISBN | 0335250823. - 9780335250820 : £39.99
|
- Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Forsvarets høgskole: Biblioteket Krigsskolen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Høgskolen i Molde: Biblioteket har 0 av 1 ledig
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Stord har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Lovisenberg diakonale høgskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Drammen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Notodden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- VID vitenskapelige høgskole, studiested Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- VID vitenskapelige høgskole,: studiested Bergen har 1 av 1 ledig
- VID vitenskapelige høgskole,: studiested Stavanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)