
Rethinking pedagogy for a digital age : principles and practices of design
Rethinking pedagogy for a digital age
Bok · Engelsk · 2020
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Omfang | XXV, 289 sider : illustrasjoner
|
Utgave | Third edition
|
Opplysninger | 1st ed. utgitt 2007 med undertittelen : Designing and delivering e-learning. - 2nd ed utgitt 2013 med undertittelen : Designing for 21st century learning. - Rethinking Pedagogy for a Digital Age examines contemporary issues in the design and delivery of effective learning through a critical discussion of the theoretical and professional perspectives informing current digital education practice. This third edition has been thoroughly revised to address socio-cultural approaches, learning analytics, curriculum change, and key theoretical developments from education sciences. Illustrated by case studies across disciplines and continents for a diversity of researchers, practitioners, and lecturers, the book is an essential guide to learning technologies that is pedagogically sound, learner-focused, and accessible.
|
Emner | Computer-assisted instruction - Curricula - Planning
pedagogikk digital læring læringsplattformer utdanning digital ikt internett praksis teorier design skolen e-læring |
Dewey | |
ISBN | 9780815369257 : GB£ 120. - 9780815369264 : GB£ 35
|
ISBN(galt) |
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Bergen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Stord har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Statped bibliotek: Biblioteket - Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)