Consumer behavior
Leon G. Schiffman
Bok · Engelsk · 2019
| Annen tittel | |
|---|---|
| Utgitt | Harlow : Pearson , cop. 2019
|
| Omfang | 508 sider : ill.
|
| Utgave | 12th edition, Global edition
|
| Emner | forbrukeradferd markedsanalyse markedsføring forbrukere konsumenter
|
| Dewey | |
| ISBN | 1-292-26924-3. - 978-1-292-26924-5
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)