
Design and marketing of new products
Glen L. Urban
Bok · Engelsk · 1993
Utgitt | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1993
|
---|---|
Omfang | XXVII, 701 s. : ill.
|
Utgave | 2nd ed.
|
Emner | Design, Industrial - United States
New products Produktutvikling produktutvikling markedsføring nye produkter formgiving |
ISBN | 0132015676. - 0132016664
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nofima : Biblioteket Ås har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)