
The fundamentals of product design
Richard Morris
Bok · Engelsk · 2016
Omfang | 184 sider : illustrasjoner
|
---|---|
Utgave | Second edition
|
Opplysninger | Product design requires a wide mix of skills and knowledge. The Fundamentals of Product Design, 2nd edition offers advice and examples on how best to utilize these capabilities and apply them to your design process. Case studies and interviews showcase original and innovative work from a range of leading international designers, such as Sir Jonathan Ive, Naoto Fukasawa and Sir James Dyson. New to this edition is a document map, guiding your through each stage of the design process from initial research all the way thorough to product launch and beyond. With updated sections on 3D printing and digital modelling, this is the ideal introduction ot a rapidly evolving industry
|
Emner | New products
Product design Industriell formgivning - Teori produkter design produktdesign industridesign designprosessen |
Dewey | |
ISBN | 978-1-4725-7824.2
|
ISBN(galt) |
- Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Arkitektur- og byggbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Drammen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)