
Strategic advertising management
Larry Percy
Bok · Engelsk · 2016
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Oxford : Oxford University Press , cop. 2016
|
Omfang | 429 s. : ill.
|
Utgave | 5th ed.
|
Emner | markedsføring strategisk markedsføring salgsledelse markedskommunikasjon reklame strategi merkevareledelse
|
ISBN | 9780198703655
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Drammen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)