
Marketing and modernity
Marianne E. Lien
Bok · Engelsk · 1997
Utgitt | Oxford : Berg , 1997
|
---|---|
Omfang | VIII, 308 s. : ill.
|
Opplysninger | Bygger på forfatterens avhandling (dr. polit.) - Universitetet i Oslo, 1995 med tittel: Food products in the making
|
Emner | markedsføring sosialantropologi matvarer antropologi norge konsum matprodukter matvaner næringsmidler
|
Dewey | |
ISBN | 1859739911. - 1859739962
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nofima : Biblioteket Ås har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)