Constructing knowledge for the teaching profession : a comparative analysis of policy making, curricula content, and novice teachers' knowledge relations in the cases of Finland and Norway
Hilde Wågsås Afdal
Bok Engelsk 2012 · Doktoravhandlinger (Form)
Utgitt | [Oslo] : Faculty of Educational Sciences, University of Oslo , 2012
|
---|---|
Omfang | 1 b. (flere pag.) : ill.
|
Opplysninger | Delvis opptrykk av artikler. - Avhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2012
|
Emner | Finland
Komparativ pedagogikk Læreplaner Lærere Vis mer... Norge
Utdanningspolitikk Komparativ pedagogikk((NO-TrBIB)HUME23845) Læreplaner((NO-TrBIB)HUME17372) Lærere((NO-TrBIB)HUME07510) Utdanningspolitikk((NO-TrBIB)HUME09603) komparativ pedagogikk læreplander utdanningspolitikk norge finland læreplaner lærere lærerutdanning profesjonelle kunnskaper |
Sjanger | Doktoravhandlinger (Form) : (NO-TrBIB)HUME01029. - Doktoravhandlinger . - Doktoravhandlinger((NO-TrBIB)HUME01029) . - Doktoravhandlinger((uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61)
|
Geografisk emneord | |
Dewey |