
Building strong brands
David A. Aaker
Bok · Engelsk · 1996
Utgitt | New York : Free Press , 1996
|
---|---|
Omfang | IX, 380 s. : ill.
|
Emner | Brand name products - Management
Brand name products - Valuation Management Intangible property - Valuation Management markedsføring merkevarer varemerker produktutvikling bransjeutvikling merkevarebygging |
ISBN | 002900151X. - 0743232135. - 9781849830409
|
- Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Trondheim: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Drammen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)