Gjennomgriponde revisjon av innføringsboka i mediefag på universitets- og høgskolenivå, mynta på teoretiske studium og praktiske medieutdanningar.
Med revisjonen er det lagt større vekt på marknadsmekanismane i medieverda ut frå m.a. MeManus sin byttemodell. Digitale medium som World Wide Web er komne med. Kapitla om radio og tv er i stor grad nyskrivne. Statistikk og eksempel er oppdaterte.
Boka femner om heile mediefeltet med lettfattelege perspektiv, men er samstundes forankra i medieteori og forsking. Forfattarane tek for seg det norske mediebiletet i internasjonalt lys, og bind saman samfunnsvitskapleg mediesosiologi og humanistisk tekstanalyse.
Ture Sehwebs er lektor ved Høgskolen i Bergen. Han har m.a. gitt ut Skiermtekster (1994) og Rom for norsk (1996), ein cd-rom for vidaregåande skole.
Helge Østby e er professor ved Institutt for medievitskap ved Universitetet i Bergen, og har gitt ut ei rekkje bøker, m.a. Mediepolitikk (1995) og Metodebok i mediefag (1997).