
International marketing : a cultural approach
Jean-Claude Usunier
Bok · Engelsk · 1993
Utgitt | New York : Prentice Hall , 1993
|
---|---|
Omfang | XIII, 494 s. : ill.
|
Emner | Export marketing - Social aspects
Intercultural communication International business enterprises - Social aspects eksportmarkedsføring markedsføring internasjonal økonomi tverrkulturell-kommunikasjon kultur tverrkulturell kommunikasjon kulturkollisjoner kulturaspekter |
ISBN | 0131945807
|
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)