
Premisser for påvirkning gjennom reklame
Trond Blindheim
Bok · Bokmål · 1991
Utgitt | Oslo : Cappelen , 1991
|
---|---|
Omfang | 223 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | reklame notokateks forbrukerpåvirkning markedsføring
|
Dewey | |
ISBN | 8202126088 : Nkr 290.00
|
- Askerbibliotekene: Asker bibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Drammensbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Hamar bibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Molde: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Levanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges vassdrags- og energidirektorat: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norsk rikskringkasting: Researchsenteret har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)