
Markedsføringsledelse : analyse, planlegging, gjennomføring og kontroll
Philip Kotler
Bok · Bokmål · 1992
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | Oslo : Universitetsforlaget , cop. 1992
|
Omfang | IX, 646 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Commerce
Organization and administration Markedsføring markedsføring ledelse markedsføringsledelse markedsanalyse markedsorientering bedriftsledelse markedsforskning |
Dewey | |
ISBN | 8200212262 : Nkr 430.00. - 8200215148 : Nkr 498.00
|
- Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Bergen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nofima : Biblioteket Ås har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Porsgrunn har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)