
Managing brand equity : capitalizing on the value of a brand name
David A. Aaker
Bok · Engelsk · 1991
Utgitt | New York : Free Press , c1991
|
---|---|
Omfang | XIII, 299 s. : ill.
|
Emner | Brand name products - Valuation Management - United States
Intangible property - Valuation Management - United States bedriftsøkonomi markedsføring merkevarer salg varemerker merkevarebygging branding |
ISBN | 0029001013. - 9780029001011
|
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 1 av 1 ledig
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 1 av 1 ledig
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 1 av 1 ledig
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 2 av 2 ledig
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 1 av 1 ledig