| Medvirkende
| |
|---|
| |
|---|
| Utgitt
| Trondheim : Tapir Akademisk Forlag , cop. 2011
|
|---|
| Omfang
| |
|---|
| Opplysninger
| På omslaget: Skrivesenteret. - Har bibliografi, data om bidragsyterne, innholdsfortegnelse, noter. - I dag er vi hele tiden omgitt av tekster og tegn: internettsider, huskelapper, aviser, tekstmeldinger, reklame, film og bøker. Denne boka formidler viktige innsikter fra en rekke nordiske forskningsprosjekt om lesing, skriving og multimodalitet. Studiene handler om arbeidet med multimodale tekster på ulike trinn i skole, høyere utdanning og samfunnet for øvrig. Boken gir en forståelse av hvilke grunnleggende ferdigheter barn og unge trenger i ulike fag, og presenterer forslag til hvordan lærere og andre kan arbeide med lesing, skriving og multimodalitet.
|
|---|
| Emner
| |
|---|
| Dewey
| |
|---|
| ISBN
| 978-82-519-2842-7 : Nkr 340.00
|
|---|