Kvalitet, kapasitet og relevans : utviklingstrekk i norsk høyere utdanning
Nicoline Frølich, Elisabeth Hovdhaugen og Lars Inge Terum (red.)
Bok Bokmål 2014
Flere språk: Nynorsk
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | [Oslo] : Cappelen Damm akademisk , 2014
|
Omfang | 342 s. : diagr.
|
Emner | Universiteter og høgskoler
Universiteter og høyskoler Utdanningspolitikk Education, Graduate Vis mer... Education, Professional.
Universities. Kvalitet((NO-TrBIB)HUME15289) Høyere utdanning Høyskoler Kvalitet Norge Universiteter Høyere utdanning((NO-TrBIB)HUME07954) Høyskoler((NO-TrBIB)HUME07956) Universiteter((NO-TrBIB)HUME07966) høyere høgre utdanning skolepolitikk norge noreg utdanningskvalitet skoleutvikling høgskolar universitet utdanningspolitikk studiefinansiering opptakskrav læring rekruttering organisering høgskoler gjennomstrømming distrikt studieevalueringer læringsutbytte relevans lærerutdanning akademisering kvalitet høyskoler høgere |
Geografisk emneord | |
Dewey | |
ISBN | 9788202450502 : Nkr 449.00
|