
Markedsføring : prinsipper, analyser, planlegging
Ulf af Trolle
Bok · Bokmål · 1984
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Universitetsforl. , cop. 1984
|
Omfang | 459 s. : ill.
|
Utgave | 3. utg.
|
Opplysninger | 1. norske utg. Bekkestua : Bedriftsøkonomisk institutt, 1973. - Omarbeidet utgave av den svenske originalutgaven i 2 bind med tittel: Distributionsekonomi. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 1984; 5. oppl. 1990 (Nkr 330.00). - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | markedsføring markdsundersøkelser prognoser reklame pris salg distribusjon
|
Dewey | |
ISBN | 8200069915 : Nkr 230.00
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges idrettshøgskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)