Social media marketing
Tracy L. Tuten
Bok · Engelsk · 2015
| Medvirkende | |
|---|---|
| Utgitt | Los Angeles : SAGE , cop. 2015
|
| Omfang | XIV, 332 s. : ill.
|
| Utgave | 2nd ed.
|
| Emner | markedsføring sosiale medier bedriftsøkonomi social media
|
| Dewey | |
| ISBN | 9781473913004. - 9781473913011
|
- Handelshøyskolen BI campus Bergen: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NLA Høgskolen : Biblioteket Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)