
Social media marketing
Tracy L. Tuten
Bok · Engelsk · 2015
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Los Angeles : SAGE , cop. 2015
|
Omfang | XIV, 332 s. : ill.
|
Utgave | 2nd ed.
|
Emner | markedsføring sosiale medier bedriftsøkonomi social media
|
Dewey | |
ISBN | 9781473913004. - 9781473913011
|
- Handelshøyskolen BI campus Bergen: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NLA Høgskolen : Biblioteket Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)