Marketing management : a relationship approach
Svend Hollensen
Bok · Engelsk · 2015
| Utgitt | Harlow : Pearson Education , 2015
|
|---|---|
| Omfang | XXXV, 683 s. : ill.
|
| Utgave | 3rd. ed.
|
| Emner | |
| Dewey | |
| ISBN | 0273778854. - 9780273778851
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Biblioteket P35 har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)