
Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers
Geoffrey A. Moore
Bok · Engelsk · 2014
Originaltittel | |
---|---|
Omfang | 273 sider : illustrasjoner
|
Utgave | Third edition
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 9780062292988
|
- Bibliotek-Systemer As: Testbruker har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Mo i Rana har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Teknologibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Biblioteket P35 har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: Realfagsbiblioteket. Informatikk har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)