Global marketing
Svend Hollensen
Bok · Engelsk · 2014
| Utgitt | Harlow : Pearson , 2014
|
|---|---|
| Omfang | XLV, 792 s. : ill.
|
| Utgave | 6th ed.
|
| Opplysninger | Utgave 5 med undertittel: A decision-oriented approach
|
| Emner | internasjonal markedsføring strategier
|
| Dewey | |
| ISBN | 9780273773160
|
- Handelshøyskolen BI campus Bergen: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Bergen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)