
Response to intervention and precision teaching : creating synergy in the classroom
Kent Johnson
Bok · Engelsk · 2013
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | New York : Guilford press , cop. 2013
|
Omfang | XVII, 205 s. : ill.
|
Emner | Effective teaching.
Remedial teaching Response to intervention (Learning disabled children) Intervensjon Vis mer... Læring
Skoleprestasjoner Spesialundervisning kompensatorisk undervisning forbedring undervisningsmetoder metoder læringsutbytte læringseffekt |
Dewey | |
ISBN | 9781462507610. - 9781462507627
|
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet, Helsefagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)