Principles of marketing
Philip Kotler
Bok · Engelsk · 2014
| Utgitt | Boston : Pearson , cop. 2014
|
|---|---|
| Omfang | 716 s. : ill.
|
| Utgave | 15th ed., global ed.
|
| Emner | Markedsføring
markedsføring bedriftsøkonomi markedsføringsledelse markedsanalyser markedsføringsmiks |
| Dewey | |
| ISBN | 0273786997. - 9780273786993
|
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Trondheim: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Molde: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket i Haugesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Marinbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Teknologibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)