
Corporate reputation : brand and communication
Stuart Roper
Bok · Engelsk · 2012
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Essex : Pearson , 2012
|
Omfang | XXIII, 332 s. : ill., fig, tab.
|
Emner | Branding (Marketing)
Corporate image Customer relations Public relations Vis mer... Reputation
Informasjon og samfunnskontakt Merkevarer Omdømme merkevarebygging bedriftsprofilering relasjonsbygging |
Dewey | |
ISBN | 9780273727590
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Bergen: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Narvikbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)