Games, learning, and society : learning and meaning in the digital age
· edited by Constance Steinkuehler, Kurt Squire, Sasha Barab ; [foreword by James Paul Gee]
Bok · Engelsk · 2012
| Medvirkende | |
|---|---|
| Utgitt | Cambridge : Cambridge University Press , 2012
|
| Omfang | XXI, 464 s. : ill.
|
| Opplysninger | Arbeidstittel: Video games, learning, and society. - Inneholder hoveddelene: Games as designed experience -- Games as emergent culture -- Games as twenty-first-century curriculum
|
| Emner | Learning, Psychology of.
Video games - Design. Video games - Psychological aspects Video games - Social aspects Vis mer... Video games - Study and teaching.
Dataspill Læring Psykologi Undervisning spill undervisning læring dataspill skolen dataspel læringspsykologi |
| Dewey | |
| ISBN | 978-0-521-14452-0. - 978-0-521-19623-9
|
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Levanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet.: Universitetsbiblioteket Biblioteket P48 har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Notodden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Vestfold har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)