
Brand leadership
David A. Aaker
Bok · Engelsk · 2000
Medvirkende | |
---|---|
Omfang | XII, 351 sider : illustrasjoner
|
Emner | Brand name products - Management
Ledelse Merkevarebygging Varemerker varemerker reklame merkevarer merkevarebygging corporate identity branding |
Dewey | |
ISBN | 9781847398352
|
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)