
Strategic brand management : a European perspective
Kevin Lane Keller
Bok · Engelsk · 2012
Utgitt | Harlow : Financial Timers/Prentice Hall , 2012
|
---|---|
Omfang | XXV, 940 s. : fig.
|
Utgave | 2nd ed.
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 9780273737872. - 9780749423735
|
- Handelshøyskolen BI campus Trondheim: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Molde: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Bergen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Teknologibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)